قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
سرخط خبرها

ویدئو| ۳ نفر در ناآرامی‌های مهاباد جان باختند

  • کد خبر: ۱۳۱۶۹۰
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
  • ۱
ویدئو| ۳ نفر در ناآرامی‌های مهاباد جان باختند
بامداد امروز به بهانه چهلم فوت مهسا امینی ناآرامی در شهرستان مهاباد به صورت محدود شروع و بلافاصله تمام شد، اما ساعت سه بامداد اعلام خبر کشته شدن یک جوان به ضرب گلوله به تشدید ناآرامی‌ها در شهرستان مهاباد دامن زد.

به گزارش شهرآرانیوز، از اولین دقایق بامداد امروز با جوسازی و فراخوان رسانه‌های معاند و موج سواری روی مرگ مشکوک یک شهروند مهابادی عده‌ای فرصت طلب در صدد متشنج کردن جو شهر مهاباد بر آمدند.

مراسم تشییع جنازه این فرد با حضور جمعی از مردم شهرستان برگزار شد و، چون منزل وی نزدیک فرمانداری مهاباد بود عده‌ای فرصت طلب در حین بازگشت از مراسم تدفین این فرد راهی فرمانداری مهاباد شده و با سنگ اندازی اقدام به تخریب اموال عمومی در محل فرمانداری کردند که بلافاصله با مداخله نیرو‌های انتظامی این امر مدیریت شد.

هر چند به دلیل نزدیکی منزل فرد متوفی با ساختمان فرمانداری برای چند دقیقه تجمعی مقابل فرمانداری صورت گرفت که با راهنمایی و پادرمیانی ریش‌سفیدان و خانواده متوفی مردم متفرق شدند، اما همان عده قلیل در سناریویی از پیش طراحی شده تلاش کردند که به کلانتری داخل شهر هجوم ببرند که با هوشیاری مردم و نیرو‌های مستقر در محل ناکام ماندند.

در این ناآرامی‌ها آشوبگران در مسیر منتهی به فرمانداری مهاباد اقدام به تخریب اموال عمومی کردند که منجر به شکسته شدن شیشه‌های تعدادی از بانک‌ها همچون بانک کشاورزی و سپه و ادارات مالیات، ثبت احوال و کمیته امداد شد.

آشوبگران با پرتاب سنگ، آتش زدن سطل آشغال و مسدود کردن مسیر مانع تردد خودرو‌های شهروندان شدند و همچنین یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای را غارت و دو بانک در این شهرستان را نیز به آتش کشیدند.

اغتشاشگران امروز ضمن سردادن شعار‌های ساختار شکنانه و ایجاد مانع برای کسب و کار مغازه داران، اقدام به درگیری با پلیس و تخریب اموال عمومی کردند.

همچنین یک منبع آگاه در فرماندهی انتظامی مهاباد گفت که فرمانده انتظامی این شهرستان، از ناحیه سر زخمی شده است. یکی از کارکنان انتظامی مهاباد هم در ناآرامی‌های امروز، هر دو چشم خود را از دست داده است.

از شروع ناآرامی‌های و تحرکات خشونت آمیز آشوبگران در مهاباد تاکنون ۲۰ نیروی انتظامی زخمی شده‌اند.

منبع مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
1
0
لطفاعاملان راشناسایی کنیدوبه سزای اعمالشان برسانید ،من به عنوان یک زن لر ،میگم هیچ جای دنیاایران نمیشه،هیچ رهبری سیدعلی نمیشه،هیچ ارتشی ونظامی وسپاهی وبسیجی بهترازایرانیان نیست فقط اینومیدونم هرکس باآل علی درافتاد،ورافتاد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->